Lördag..

Har precis vaknat och Carro ligger fortfarande i sängen och sover :P kl är 10.54 och jag brukar sova till iaf 12 ?!
Aja, jag vakna iaf hemma hos Carro igår, dom öppna julklappar sen körde dom hem mig. Morsan jobbade till kl 4 så jag tänkte va lite snäll så jag städa i typ 3 timmar ?!?! Dammsög, torka golvet, fixa disken osv osv.. Sen laga jag maten, mina köttbullar blev inte runda men dom blev as goda :D
Har fått pengar så ska framför allt köpa Carros och Marcus lite sena julklapp och sen blir de ÄNTLIGEN att shoppa lite kläder och smink. <3

Vet inte om de blir nån utgång för mig ikväll?!
Ska på födelsedags middag på Måndag och sen är de ju nyår.
Sparar nog pengarna och energin till de ist.

Trevlig fortsättning

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.
» catta

fin blogg <:)

2010-12-26 // 12:19:43

fin blogg! följa via bloglovin:)?

2010-12-26 // 19:56:28

Vilken söt blogg :)

2010-12-27 // 16:28:38

Hej vill bara tipsa dig om ett bra sätt för att få nya besökare till sin blogg.. regga dig på Superblogs och lägg sedan in ikonen på din blogg, sen behöver du bara vänta på dina nya bloggläsare.. enkelt och smidigt

2010-12-27 // 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback