GirlPower<3

Hah , i'm the wrong bitch att bråka med. Jag gör de INTE bara för att de skulle vara roande. Jag gör de för att de inte är okej att behandla min bebis och min Carro hur som helst.
Jag tror inte folk ger "dig" kritik eller säger sina åsikter osv för att dom vill reta dig utan för att det KANSKE ÄR NÅTT FEL PÅ DITT BETEENDE ?????????
Herregud, du har ingen chans mot Sässan , Kinkykitty och Marcus Sundqvist <3

Well well , det är lördag och jag och Carro ska spela xbox ( som vanligt ;) ) och kolla på film *mys*<3
Sen ska vi nog laga nån köttfärspaj till middag :> Mums.
Och bebis kanske kommer förbi en sväng<3

Länk till Carros blogg :)<3
http://cgkinkykitty.blogg.se/




Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback