Fem saker ni inte visste om mig !



  • Jag hatar/är rädd för Grodor -.-
  • Mina drömresemål är Jamaica, Italien och Spanien ! ( lyxigt ska de va )
  • När jag sover hemma, eller rättare sagt i mitt rum ENSAM så har jag alltid en lampa tänd. ( Det spökar )
  • Mitt favorit djur är apor. ( Har älskat apor enda sen jag va liten )
  • Min svagaste punk är min familj och djur. ( Vad jag skulle göra om jag bevittna djurplågeri vill ingen veta. De är till och med så att jag är rädd att de ska hända för jag har svårt att lita på mig själv i såna situationer. Och familjen är ändå ganska självklar. )








Yeah that's it. Personligare än så blir de inte.


Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback