Bortsprungen hund och veckans underbaring.

Jag och Carro åkte till Långshyttan idag, vi gick upp typ halv 7 -.-
Vi hitta en hund :( Den kom utanför huset och gnällde. JÄTTE söt va den, ungefär som på bilden fast den va svart och grå, såg as gammal ut fast den bara va 8-9 månader :/



Den hade varit borta i nästan tre dagar :/ Stackarn, jag och Carro hade svårt att lämna tillbaka den när tanten som ägde den kom för att hämta hon :/
Och hon satt i mitt knä heeela tiden inlindad i en handduk<3
Hon hette Puppy men jag döpte hon till Cookie<3
Plutten :/

Blir inte så mkt bloggande när jag är hemma hos "C" ^^
Just nu är de Xbox som gäller :D Vi spelar så fort tillfället ges, vilket är ganska ofta ^^
Aja, mer om mitt tråkiga liv sen.

Och




Kommentarer från er söta läsare.

Sööt hund! Din blogg är jätte fin :D

2010-12-17 // 23:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback