Bloggtorka..

usch, har lite ångest över att jag inte tagit mig tid att blogga. Hänt så mkt kul på sista tiden :D
Kortfattat..

  • Juldagen så blev de Party med mina babes<3
  • Måndagen bjöd på en hel del. Min vän Simon fyllde 20 år :D Grattis babe<3 Så de blev middag hemma hos honom. Sen fest hos Livia :) Träffa lite nytt folk. De är ju alltid kul.

Och imorgon ( på torsdag ) så åker jag och Carro till Borlänge och shoppar på Mellandagsrean :D Ska framför allt handla Smink,Nyårskläder,leggins,underkläder och skor (Y)<3
Kommer bli naiiz. Ska köpa två sena julklappar till Carro och Marcus<3



Och de har inte blivit nån veckans underbaring på länge så de kommer upp en senare idag :D
Håll utkik de kan bli vem som helst ;)

// Nettan a.k.a Sässan

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback